
مشاوره توسعه کسب و کار
رشد و توسعه کسب و کار مقوله ای است که مورد نظر بسیاری از کسب و کارها است. اما مطالعه دقیق و انتخاب استراتژی و تاکتیک های مناسب در فضای پر از پیچیدگی و عدم قطعیت ما بعضا نیاز به بهره مندی از متخصصین خارج سازمانی دارد.

مشاوره توسعه کسب و کار روما به چه شکل است؟
رشد و توسعه کسب و کار مقوله ای است که مورد نظر بسیاری از کسب و کارها است. اما مطالعه دقیق و انتخاب استراتژی و تاکتیک های مناسب در فضای پر از پیچیدگی و عدم قطعیت ما بعضا نیاز به بهره مندی از متخصصین خارج سازمانی دارد. این کار کمک می کند با کاهش ریسک و اطمینان بیشتری در خصوص مواردی مثل اضافه کردن یک خدمت یا محصول به سبد، رویکرد مناسب به سبد فعلی، ورود به بازارهای جدید یا نفوذ در بازارهای فعلی، سیاستهای مناسب بازاریابی و فروش و مواردی از این دست، گام برداشته شود.

سوالاتی از جنس عملیات
گاهی سازمانها و شرکتها، در خصوص ورود به یک حوزه جدید از کسب و کار، ارائه یک خدمت یا محصول جدید، نحوه سرمایه گذاری بر سبد محصولات خود به لحاظ استراتژی های بازاریابی و فروش، و مسایلی از این دست با سوال و چالش مواجهند.
برخی از سازمانهای بزرگ، در درون ساختار خود واحدی برای بررسی و پاسخگویی به این قبیل مسایل دارند اما برای تمامی سازمانها چنین چیزی مقدور و به صرفه نیست و در چنین کواقعی نیاز به یک مشاور متخصص بیرون از سازمان دارند.بعضا نیز شرکتها با وجود در اختیارداشتن متخصصین داخلی، نیازمندند موضوع را از زاویه دید متخصصین بیرونی نیز ببینند.
ما نیز با در اختیار داشتن تیمی متخصص، تجربه ای مفصل و همچنین شرکتهای متخصص و متعمد همکار در این موارد کنار شرکای تجاری خود هستیم.

خدمات مشاوره ای روما
اعضا
رشد و توسعه فردی مسیری است که با همراهی و هدایت حرفهای معنا پیدا میکند. در گروه روما، ما با بیش از یک دهه تجربه در حوزه آموزش، مشاوره، کوچینگ،برگزاری رویداد و ارائه محتوا همراه شما در این مسیر هستیم.
سوالات متدوال
روما آموزش را یک سفر می داند. ما قبل، حین اجرا و بعد از آموزش همراه شماییم. به علاوه برای یادگیری اثربخش انواع روشهای تعاملی آموزشی، بروز ترین منابع و مآخذ بهره جوییم.
چون باور داریم یک راهکار مناسب همه نیست. بلکه باید بر اساس نیاز و چالش خاص هر کدام از ذی نفعانمان، راهکار متناسب را در قالب پیشنهاد اختصاصی ارائه کنیم. پس هیچ نسخه عمومی را توصیه نمی کنیم.
چون آموزش، نوعی سرمایه گذاری است و پیشنهاد ما این است که بجای تعریف آن ذیل هزینه ها که مستقیم بر نگاه شما اثر خواهد داشت، به بازگشت سرمایه فکر کنید.